In navolging van de verscherpte federale maatregelen om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen, nemen wij voorlopig volgende voorzorgsmaatregelen:
1) Alle niet-dringende behandelingen worden uitgesteld.
2) Gelieve niet te vroeg te komen op uw afspraak om de wachttijd te beperken in de wachtzaal (u kan wachten in de wagen op de parking).
3) Bij voorkeur vragen we dat enkel de patiënt in de wachtzaal plaatsneemt, de begeleiders kunnen buiten het gebouw wachten (1 ouder toegestaan bij kleine kinderen).
4) We geven voorlopig enkel nieuwe afspraken via de telefoon, niet meer aan de balie van de praktijk.
5) Gelieve voldoende afstand te houden van elkaar en er worden geen handen gegeven.
6) Tijdelijk zullen er geen boekjes beschikbaar zijn in de wachtzaal.
7) Wanneer de tandarts of assistente u komt ophalen uit de wachtzaal, zal deze u eerst begeleiden naar de wastafel om de handen te wassen.
8) Voor de start van de behandeling zal gevraagd worden de mond te spoelen met een ontsmettende mondspoeling.
9) We vragen u om uw afspraak te annuleren: -wanneer uw lichaamstemperatuur hoger is dan 37.5 graden -bij lichte ziektesymptomen

Het Kordent Tandarts Team

Tandartsen