Vanaf 4 mei 2020 kunnen we naast dringende tandzorgen ook opnieuw essentiële behandelingen uitvoeren. Graag uw aandacht voor volgende punten:
1) We vragen u vriendelijk om een mondmasker te dragen bij het betreden van de praktijk.
2) Gelieve niet te vroeg te komen op uw afspraak om de wachttijd te beperken (u kan even op de parking wachten indien u te vroeg bent).
3) Bij voorkeur vragen we dat enkel de patiënt in de wachtzaal plaatsneemt, de begeleiders kunnen buiten het gebouw wachten (1 begeleider toegestaan bij kleine kinderen of bij personen die assistentie nodig hebben)
4) Gelieve de social distancing te respecteren (1,5m afstand houden).
5) Tijdelijk zullen er geen tijdschriften beschikbaar zijn in de wachtzaal.
6) Wanneer de tandarts of assistente u komt ophalen uit de wachtzaal, zal deze u vragen om de handen te ontsmetten.
7) Voor de start van de behandeling zal ook gevraagd worden de mond te spoelen met een ontsmettende mondspoeling.
8) We vragen u om uw afspraak te annuleren:
- wanneer uw lichaamstemperatuur hoger is dan 37,5 graden
- bij lichte ziektesymptomen (hoesten, niezen,...)
- indien u de laatste 2 weken in contact bent geweest met een COVID-19 patiënt
9) Toilet enkel te gebruiken in geval van nood omwille van hygiënische redenen.

Bleaching Kortrijk

Een aantrekkelijke glimlach met stralend witte tanden is de wens van iedereen.

De tandkleur is genetisch bepaald. Sommige mensen hebben van nature uit wittere tanden dan andere mensen. Door de tanden te bleken (='bleaching') kan de tandkleur enkele tinten witter gemaakt worden.

Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat het professioneel bleken van tanden volledig veilig is. Hierbij worden de tanden niet beschadigd.